H2TM ■ STEAM ■ WATER ■ ICE ■ WYSYŁKA 24h ■ ZWROT 14dni
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Pytania pomocnicze FAQ

Jaki jest status mojego zamówienia?

O statusie informujemy mailowo w formie krótkiej wiadomości tekstowej. Wiadomości są wysyłane automatycznie, kiedy zmienia się status Twojego zamówienia zaksięgujemy Twoją wpłatę, zamówienie zacznie być realizowane, zostanie wysłane lub gdy zostanie anulowane.

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności produktów. Realizacja zamówień na terenie Polski wynosi od 1 do 5 dni roboczych na terenie pozostałych krajów, gdzie jest oferowana przez nas wysyłka to od 1 do 7 dni.

Jak mogę anulować zamówienie?

Poprzez telefoniczną/mailową prośbę – zrobi to za Ciebie dział Obsługi Klienta.

Czy mogę połączyć zamówienia?

Każde z naszych zamówień przechodzi oddzielny proces, jest traktowane jako samodzielne zlecenie, dlatego połączenie dwóch zamówień nie jest możliwe.

Czy mogę dodać produkt do już złożonego zamówienia?

Na chwilę obecną taka opcja nie jest możliwa w obrębie jednego zamówienia. Aby zmienić ilość zamówionych rzeczy, należy anulować zamówienie i złożyć je ponownie.

Czy produkt będzie jeszcze dostępny?

Dostępność naszych produktów jest aktualizowana na bieżąco. Jeśli jednak masz pytanie o jego dostępność napisz do nas wiadomość.

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie znajduje się tabela rozmiarów, aby dobrać odpowiedni rozmiar należy pobrać swoje pomiary i porównać je w tabeli, a następnie wybrać przedział i rozmiar, który odpowiada Twoim wymiarom lub jest do nich zbliżony.

Gdzie mogę znaleźć wymiary produktu?

Wymiary znajdują się w opisie każdego produktu, w zakładce "Sprawdź wymiary produktu".

Jakie są metody płatności i dostawy?

Nasz sklep oferuje płatność za pomocą szybkich przelewów (PayByLink), za pomocą platformy PayPal, za pomocą Blik oraz płatność przy odbiorze.

Dostępne warianty dostawy to:

DPD
DPD Odbiór w punkcie
InPost Kurier
Paczkomaty InPost

Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Niestety nie ma takiej możliwości.

Jak zgłosić zwrot?

Zwrot można zgłosić za pośrednictwem formularza online dostępnego na stronie internetowej lub napisać do nas wiadomość na adres: puroartcompany@gmailcom

Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Aby dowiedzieć się, czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz wiadomość na swój adres e-mail przypisany do zamówienia z informacją o przyjęciu zwrotu.
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki na nr konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przez platformę PayPal środki zwracane są na konto PayPal.

W jakim czasie rozpatrywane są reklamacje?

Reklamacja towaru zostaje rozpatrzona w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. W wyjątkowych sytuacjach czas reklamacji może się wydłużyć do 21 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail.

Jakim przewoźnikiem nadać zwrot/wymianę?

Wybór przewoźnika nie jest w żaden sposób narzucony, wybór zależy od Ciebie.

Ile mam czasu na złożenie reklamacji?

Reklamacje można składać do dwóch lat od momentu zakupienia produktu. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest posiadanie paragonu na daną rzecz, zgłoszenie reklamacji.

pixel